Dedykowana naba MOMO… i foto relacja z jej przeróbki
;p a dokładniej przeróbki pod kątem odbijania
kierunków i podłączenia titawki.
W seryjnej kierownicy
całą robotę odbijania kierunkowskazów robią trzy otwory umieszczone
na wałku wielowypustu, wchodzą one w niebieskie koło to pod taśmą
poduszki .
Zamiast nich zrobiłem trzy otwory na wzór tych z seryjnej
kierownicy, kluczem do całej sprawy jest
rozmieszczenie takowych otworów, tak aby zgrać wielowypust z wyrównoważenie
koła kierownicy oraz odbijanie kierunków
w właściwym momencie,
Przy okazji powstał
ślizg do klaksonu i gwintowany otwór żeby podłączyć masę do "guzika",
I efekt końcowy, wszystko chodzi jak należy nic nie obciera, kierunki odbijają,
klakson trąbi, odległość do manetek jak dla mnie jest wystarczająca ;p
Dobry motyw na klakson
OdpowiedzUsuń29 yrs old Systems Administrator II Adella Saphin, hailing from Manitou enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Orienteering. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a 3500. zawartosc
OdpowiedzUsuńadwokaci prawo rodzinne rzeszow
OdpowiedzUsuń