środa, 13 czerwca 2012

Czas przerwać ciszę w eterze


Tylny zawias już poskładany,  wszystkie elementy przeszły delikatną zmianę wszystko zostało wy piaskowane i nabrało nowych kolorów, wszystkie wahacze  przezbrojone na poliuretany, tylny trawers został dodatkowo wzmocniony o kilka nowych spawów i uzbrojony w poliuretanowe elementy, 
teraz czuć ze auto trzyma się lepiej drogi mimo seryjnych amortyzatorów, czuć wyraźną poprawę przy wyższych prędkościach na naszych pięknych  koleinach, delikatnego problemu przysporzyło mocowanie dyferencjału seryjne elementy zostały zastąpione tulejami z tworzywa sztucznego, nowe tuleje zostały wyprasowane w miejsce starych dodatkowo   trzeba było zrobić nowe śruby ”nakrętki” ;p   to tego celu zostały  użyte śruby m20  delikatnie przerobione, mianowicie  został nagwintowany w nich środek na odpowiedni wymiar  czyli m14x1,5 zobaczymy jak będzie w praktyce :d Za niedługo przyjdzie pora na utwardzenie przodu bo stal się za miękki i dalsze kombinacje, 
po całej zabawie  oczywiście  trzeba było ustawić zbieżność i wszystkie kąty tak jak się należy
ale żeby nie było tak ciekawie coś za coś poprawiła się sterowność auta  pogorszył komfort jazdy ;p  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz