Skompletowane wszystko co potrzebne do ponownej zabawy w silnik , tym razem doszedł:
- łańcuch CHAIN CAMSHAFT A302H-53J0CVW
- pompa oleju COVER ASSY - FRONT 13500-69F00
- śruba prowadnicy łańcucha BOLT TENSIONER 1309-53J01
- napinacz łańcucha TENSION CHAIN 13070-2J203
na pierwszy rzut oka napinacz ma więcej zębów niż stary aktualnie zamontowany, tym samym będzie precyzyjniej napinał ślizg , ciekawi mnie czy ta operacja wyeliminuje bolączkę szarpiącego silnika :D obstawiam naciągnięty łańcuch w wyniku czego zapłon się gubi.
Budżet uszczuplony na kilka miesięcy a w głowie jeszcze kilka myśli się kłębi.
Cześci w większości zamawiane w touge factory , ceny w Polsce niszczą moją pasje wręcz ją zabijają…
dodatkowo większą miska olejowa firmy nieznanej ;d
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz